Duyuru

Yorumlarınıza lütfen dikkat ediniz. 07.08.2012 tarihi itibariyle olumsuz içerikli yorumlar yazılmaya başlanıyor.

Takipçiler

2012 Copyright. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popüler Yayınlar

Arama

12 Ocak 2012 Perşembe

İnternet Explorer'ı Bırakın!!!

Bunu neden yazıyorum? Blogumun istatistiklerine baktığımda beni çok üzen bir sonuçla karşılaştım. Sayfa görüntümelerinin;


50% Google Chrome
29% Internet Explorer
12% Mozilla Firefox
8% Opera
şeklinde bir sonuçla karşılaştım. Beni asıl üzen kısım Internet Explorer kullananların Mozilla Firefox'u ve Opera'yı geride bırakıp 2. sırada olması. Internet Explorer gerçekten en yavaş tarayıcı. Bunun yerine Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera veya Safari gibi tarayıcılar kullanmak çok daha mantıklıdır.

Bu tarayıcılardan hangisini kullanacağınıza siz karar vermelisiniz. Tavsiyem:
Google Chrome gayet hızlı ve google ile bütün olduğu için aramaları rahat ve hızlıca yapabiliyorsunuz.
Mozilla Firefox ise son zamanlarda çok gelişmelere uğrayan ve Google Chrome ile liderliği kapışan bir tarayıcı.
Opera da gayet uygun ancak Google Chrome ve Mozilla Firefox kadar iyi olduğunu düşünmüyorum. Ancak bir zamanlar hız konusunda birinci olan bir tarayıcı.
Safari, Opera ile aynı gibi. Windows'tan çok Mac'ler için tasarlanmış olan Safari'nin tasarımı oldukça güzel.
Internet Explorer: Dünyanın en kötü, berbat, yavaş tarayıcısı. Ben bu tarayıcıyı sadece başka tarayıcılar indirmek için kullanıyorum :)

Sonuç: Internet Explorer dışında herhangi bir tarayıcıyı kullanın... :)

2 yorum:

MELİSA dedi ki...

maalesef haklısın

Adsız dedi ki...

Size katılıyorum arkadaşım.Dünyanın en kötü, berbat, yavaş b..ktan tarayıcısı gerçekten İnternet Explorer dir