Duyuru

Yorumlarınıza lütfen dikkat ediniz. 07.08.2012 tarihi itibariyle olumsuz içerikli yorumlar yazılmaya başlanıyor.

Takipçiler

2012 Copyright. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popüler Yayınlar

Arama

22 Ocak 2012 Pazar

BSBlog Hakkında Küçük Bir Bilgi

Bana maillerden gelen bir maili size aynen aktarmak istiyorum:

kendi sitem demişsin blog spotu çok büyüt me dreamweaver dan bi site hazırla
blog çok amatör olmuş ama acami birine göre iyi yardım istersen ******* *****den alabilirsin pc mod ve web design alananında çok iyi arkadaşlar var
Bu maili gönderen kişinin hiçbir bilgisini gizlilik nedeniyle paylaşmayacağım. Ancak bu kişiye de bir cevabım var:
Size kesinlikle katılıyorum. Öncelikle şunu söylemek isterim. BSBlog'u kuralı daha 1 ay olmadı. Önceden Bedava-Sitem kullanıyordum. http://www.batuhansanli.tr.gg/ adlı sitemde kendi tasarımlarımı kullanıyordum. Ancak bir blog'un bana daha gerekli ve faydalı olabileceğini düşündüm. BSTRGG (http://www.batuhansanli.tr.gg)'yi 3 yıl boyunca kullandım. Yılbaşında ise BSBlog'u kurdum. Özellikle içerik ve tasarım konusunda size katılıyorum. Kendim tasarım yapmadım. Hazır tasarım kullanıyorum. Ancak kendi tasarımı yapacağım. İlginize ve saygılı konuşmalarınıza teşekkür ederim.


* Reklam oluşturmamak amacıyla gizlenmiştir.

Not: Kişiden gelen istek üzerine gelen maili kaldırabilirim.

0 yorum: