Duyuru

Yorumlarınıza lütfen dikkat ediniz. 07.08.2012 tarihi itibariyle olumsuz içerikli yorumlar yazılmaya başlanıyor.

Takipçiler

E-Posta İle Takip

2012 Copyright. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popüler Yayınlar

Arama

22 Ocak 2012 Pazar

BSBlog Hakkında Küçük Bir Bilgi

Bana maillerden gelen bir maili size aynen aktarmak istiyorum:

kendi sitem demişsin blog spotu çok büyüt me dreamweaver dan bi site hazırla
blog çok amatör olmuş ama acami birine göre iyi yardım istersen ******* *****den alabilirsin pc mod ve web design alananında çok iyi arkadaşlar var
Bu maili gönderen kişinin hiçbir bilgisini gizlilik nedeniyle paylaşmayacağım. Ancak bu kişiye de bir cevabım var:
Size kesinlikle katılıyorum. Öncelikle şunu söylemek isterim. BSBlog'u kuralı daha 1 ay olmadı. Önceden Bedava-Sitem kullanıyordum. http://www.batuhansanli.tr.gg/ adlı sitemde kendi tasarımlarımı kullanıyordum. Ancak bir blog'un bana daha gerekli ve faydalı olabileceğini düşündüm. BSTRGG (http://www.batuhansanli.tr.gg)'yi 3 yıl boyunca kullandım. Yılbaşında ise BSBlog'u kurdum. Özellikle içerik ve tasarım konusunda size katılıyorum. Kendim tasarım yapmadım. Hazır tasarım kullanıyorum. Ancak kendi tasarımı yapacağım. İlginize ve saygılı konuşmalarınıza teşekkür ederim.


* Reklam oluşturmamak amacıyla gizlenmiştir.

Not: Kişiden gelen istek üzerine gelen maili kaldırabilirim.

0 yorum: